.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه معارفه و توديع معاون استاندار مازندران

مديران بي‌ترمز
موتور سيكلت و ماشين بي‌ترمز شنيده بوديم ولي مديران و جوانان بي‌ترمز نشنيده بوديم. معاون عمراني وزير كشور در جلسه معارفه معاون عمراني استانداري مازندران گفت: از جواناني در مديريت استفاده كنيد كه ترمز نداشته باشند، شما قضاوت كنيد اگر وسيله نقليه ترمز نداشته باشد يا به ماشين‌ جلويي برخورد مي‌كند يا فاتحه، نمي‌دانيم هدف از بكار بردن اين كلمه توسط سيد علي هاشمي چه بوده است راستي آقاي هاشمي نگفت كه اگر لغت ترمز آن‌ها خراب يا فرسوده شد به كجا مراجعه كنند.
جاده‌هاي مازندران 6 بانده شود
شما را به خدا اگر جاده‌هاي مازندران 4 بانده شود مشكل حل است، درسته كه آرزو بر جوانان و پيران عيب نيست. حجه الاسلام ناصري نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي در جلسه فوق‌العاده شوراي اداري مازندران گفت: اگر جاده‌هاي ما زندران 6 بانده شود ديگر شاهد كشتار در جاده‌ها و راهها نيستم وي از وضعيتي گلايه كرد كه اشك همه را در آورد.
اين نماينده مجلس در اين جلسه نام بزرگراه تهران ـ شمال ر به بزرگراه تهران ـ دريا تغيير داد.

گنج و رنج
 بهزاد پور محمد رئيسي ستاد حواث غير مترقبه مازندران در جلسه توديع مهندس شاهرخي كلي از معاون عمراني سابق تعريف كرد و گفت:‌ مازندرانيها بر سر گنج قرار دارند ولي بعضي‌هايشان از گرسنگي در رنج‌اند
قضاوت با خواننده نقش مردم عادي در تصميم گيري و اداره استان چيست، اگر گنج است و از آن استفاه نمي‌شود، ببخشيد از خودتان است و اگر رنج آن به دوش مردم است شما چرا غصه مي‌خوريد.
4ـ جاده‌هاي كشور قاتل 26 هزار هموطن
معاون عمراني وزير كشور در استانداري مازندران حضور يافت و گفت: روزانه به دليل عدم ايمني راههاي كشور 72 نفر بر اثر حوادث رانندگي جان خود را از دست مي‌دهند. اگر اين عدد در 365 روز جمع شود. 26 هزار و 280 نفر از هموطنان ما جان خود را در جاده‌ها از دست مي‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.015 seconds.